Opolski Klub Fantastyki „Fenix” zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej osf.fenix.rpg.pl
Data publikacji strony internetowej: 18.05.2020 r.
Data ostatniej dużej aktualizacji: 11.02.2024 r.
Stan dostępności cyfrowej
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne elementy i treści
- brak opisów grafik/zdjęć
- brak opisów map
Przygotowanie deklaracji dostępności
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Data sporządzenia deklaracji: 11.02.2024 r.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 11.02.2024 r.
Skróty klawiaturowe
Na tej stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Na tej stronie internetowej są problemy, które wynikają z niespełnienia wymogów dostępności cyfrowej? Masz pomysł jak usprawnić naszą stronę internetową, żeby była bardziej dostępna? Potrzebujesz, żebyśmy udostępnili Ci jakąś informację ze strony w innej formie?
Osoba zajmująca się dostępnością: Paweł Kwasik, e-mail: pawel.kwasik@fenix.rpg.pl
W zgłoszeniu podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w dogodnej formie. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści z Twojego zgłoszenia, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Jeżeli nasze działania nie będą dla Ciebie zadowalające, możesz zgłosić skargę do Prezydenta Miasta Opola:
- Adres: ul. Rynek 1A, 45-015 Opole
- E-mail: urzad@um.opole.pl
- Telefon: 774511800
Jeżeli nadal będziesz mieć uwagi do naszych działań związane z dostępnością cyfrową możesz zgłosić je do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Informacje dodatkowe
Wszystkie informacje publikowane przez nas w mediach społecznościowych są dostępne cyfrowo (z wyłączeniem opisów grafik/zdjęć i multimediów nadawanych na żywo). Tych materiałów nie umieszczamy ponownie na tej stronie internetowej.
Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu.